Înainte de a fi cei mai buni în domeniul propriu, profesioniștii sunt oameni. Înainte de a ști cum și ce să le ofere oamenilor pentru a-i atrage și a-i fideliza, ei trebui să-i cunoască, să le înțeleagă nevoile și să le acorde cel puțin la fel de multă atenție pe cât își doresc să primească. Digital AG a preluat dezvoltarea si strategia siteurilor Antena TV Group în 2012 și, astfel, aceasta reprezintă astăzi contentul romanesc de televiziune cu cea mai spectaculoasă prezentare și cel mai prietenos consum digital.
Cei de la Digital AG știu că analfabetismul și sărăcia sunt probleme reale ale României, care ne afectează viitorul tuturor. Astfel, au decis să se implice în Cupa „Mereu Aproape”, un eveniment organizat pentru 50 de copii, care în prezent pot merge la școală și au bani de rechizite și de îmbrăcăminte datorită unui suport financiar lunar oferit. Digital AG a jucat mini-fotbal alături de echipe care au reprezentat alte 23 de firme și astfel a sprijinit viitorul și educația copiilor din România.
Mulțumim că ne-a ajutat să ajutăm!